Hack si scam pe copii

De cand cu pandemia lumea cam sta in casa si s-au apucat si romanasii de magarii.

In primavara i-au spart contul de steam al copilului si i-au luat skin-uri si ce mai avea pe acolo.

Prin vara am sesizat ca e ceva in neregula cu routerul, l-am resetat, toate bune si frumoase.

Intre timp am sesizat accesarea neautorizata a cardurilor revolut, care fiind carduri prepay pot fi generate/ghicite, deci e oarecum normal sa le mai incerce din cand in cand. Apoi au disparut bani din contul neveste-mii, cumparare de ruble, tranzactii oprite la banca fiindca a fost folosit cardul bancar care se presupune ca nu poate fi generat. Puiul zice ca nu el a umblat de data asta, dar sotia observa ca de luni de zile i se periaza contul – puiul a recunoscut periajele, prin cardul revolut conectat cu cardul bancar – astea nu se mai pot opri ca sunt autorizate.

Pe urma am vazut ca puiul se cam uita la video-uri despre gambling si am zis sa fac un survey. Am prins numeroase conturi de gambling si portofele electronice, majoritatea le-am recuperat. Puiul nimic, ca nu el, dar eu aveam capturile – zic: cum? Sun la 11 noaptea la Bitdefender ca am contract, ei zic din start: vezi ca-ti au parolele. Si dau sa caut, am gasit doar keyloggerul meu (canadian), KMSpico si vigilenta.net care e un site-keylogger turcesc cam dubios, am in cercat eu anul trecut dar nu a functionat nici atunci si nici acum. Suspectez vigilenta.net, dar practic nu stiu cum a pus mana pe parole, dar e limpede ca avea keylogger. Numa sa nu fie in routerul de la RDS.

Am curatat tot, am pus la loc Bitdefenderul, am scanat – totul era curat. Deci au scapat. Acum am pus linux si de 2 saptamani fac curat.

Baietii sunt romani, presupun din activitate ca sunt elevi, au intrat doar din RDS din Arad si Bucuresti. Au masluit conturile, facut cu telefonul copilului conturi de Paypal si alte portofele electronice, plus o serie de conturi pe site-uri de gambling ca sa-l bage pe asta mic in cacat (ceea ce s-a si intamplat), apoi extracuricular, au pus pe instagram poze cu fete sexy si momeau tampitii sa le dea cate 2$ pe contul de paypal. In 2 saptamani cat am fost eu cu ochii pe ei n-a picat niciunul in plasa, dar sunt atatia oameni prosti… mama-mama. Din pacate am vazut si minori asa 14-16 ani care se bagau in seama si astia cam pica in plasa ca nu stiu cu ce se mananca.

Deci una peste alta, daca ti-au luat o parola, daca stiu ce fac, iti pot lua pe rand din aproape in aproape TOTUL. Si daca ai ceva compromitator sau confidential pe undeva… au inceput sa vina si mesajele de santaj.

Concluzia: 2 Factor Authentication peste tot, si cand mergi la buda.

Si rugaciune. Cand iesi.

E din ce in ce mai grav, copiii incep sa deschida oua kinder, apoi cutii CSGO si chest-uri cu skin-uri si tate cele si apoi sunt bombardati cu reclame de gambling adevarat pe skin-uri si apoi pe bani adevarati si din pacate pe youtube sunt racolati cum a fost si asta al meu ca sa faca reclama pe cativa euro la site-uri din astea de gambling si apoi ei vin cu bani de acasa.

Asa incepe si ma rog sa vad cum se termina. Ca nu poti trimite copilul la internat si sa scoti om din el, tre sa fii acolo cu vorba si cu varga langa el.

Leave a comment